Oleh: niadp | Mei 15, 2008

Nice Poetry

My Love is Like a Red Red Rose

Robert Burns (1750-1796)

 

My love is like a red red rose

That’s newly sprung in June

My love is like melodie

That’s sweetly played in tune

 

So fair art thou, my bonnie lass

So deep in love am I

And I will love thee still, my dear

Till a’ the seas gang dry

 

Till a’ the seas gang dry, my dear

And the rocks melt wi’ the sun

And I will love thee still, My dear

While the sands o’ life shall run

 

And fare thee weel, my only love

And fare thee weel a while!

And I will come again, my love

Thou’ it were ten thousand mile


Tinggalkan Balasan

Kategori

